Shamania

Shamania

Od dzieciństwa coraz bardziej świadomie podążam ścieżkami ducha. W 2002 roku pojawił się w moim życiu szamanizm a wraz z nim zrozumienie, że od zawsze był mi najbliższy. Fascynuje mnie moc roślin, zwierząt, minerałów i żywiołów. ​Duchowy i wewnętrzny świat jest źródłem, esencją i inspiracją we wszystkim co robię.

Językiem symboli posługuje się duch, gdy przemawia poprzez sny, wizje i codzienność. Symbol jest kluczem do biblioteki ukrytej w centrum labiryntu. Obserwuję to, co sny i wizje pragną mi przekazać, oraz sposób, w jaki następnie przejawiają się w życiu.

​​Gram na szamańskim bębnie, djembe, didgeridoo, drumli i misach. Muzyka jest najwyraźniej bardzo istotną częścią mojego istnienia. Dźwięk jest wibracją o mocy zmieniającej świadomość, uzdrawiającej i wprowadzającej w trans. Muzyka towarzyszy mi również podczas różnych magicznych działań i spotkań w terenie. ​Od 2010 roku prowadzę “Podróże przy dźwięku szamańskiego bębna”. Organizuję również spotkania w przesilenia i równonoce. Najbardziej jednak lubię sesje indywidualne i kameralne. Na wszelkiego rodzaju spotkania serdecznie zapraszam wszystkich, którzy tutaj dotarli :).

https://shamania.wixsite.com/shamania

Published by Goa Trance PL

Welcome to Goa Trance PL the home of Goa psychedelic trance music on the web. You can expect to find reviews on the older and latest Goa & Psytrance releases from labels and unsigned Artists. For further information contact Us at info@goa-trance.pl