Szept Kryształu

HandMade and HeartMade czyli #Szept Kryształu.

Dlaczego Szept Kryształu? Bo tak mi szeptały od dłuższego czasu … Jako pierwszy zaczął Kryształ Górski wpadał w ręce w postaci prezentów, śnił się po nocach, pokazywał się na zdjęciach, które przyciągały itp. itd. Z czystym Sercem mogę powiedzieć więc, że to Kryształy wybrały mnie a nie ja je. Ja tylko w zgodzie z przeznaczeniem oddaje im należyty szacunek, miłość i uwagę tak jak o to prosiły a one odwdzięczają się swoją miłością i wsparciem dla mnie.

I właśnie w takiej atmosferze wzajemnego szacunku i pozytywnych wibracji powstają moje prace, a są nimi: bransoletki, naszyjniki, Male, breloczki, mandale i wszystko inne co poczuje, że czas wykonać.

Jeśli Ciebie również przyciągają Kamienie Szlachetne, Półszlachetne, Minerały, Kryształy itp., zapraszam do mojego Magicznego Świata, który można obserwować na FB oraz Instagramie pod nazwą Szept Kryształu.

Z Wdzięcznością i Radością dziękuję za uwagę,

ELFilina 😉

https://www.facebook.com/szept.krysztalu/

Published by Goa Trance PL

Welcome to Goa Trance PL the home of Goa psychedelic trance music on the web. You can expect to find reviews on the older and latest Goa & Psytrance releases from labels and unsigned Artists. For further information contact Us at info@goa-trance.pl